Raport o stanie Gminy Dynów za 2021r.
ZGŁOSZENIA DO UDZIAŁU W DEBACIE NAD RAPORTEM O STANIE GMINY DYNÓW ZA 2021 ROK
Zgodnie z art. 28aa ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 559 z późn. zm.) Wójt co roku do dnia 31 maja, ma obowiązek przedstawić radzie gminy raport o stanie gminy, który podsumowuje jego działalność w poprzednim roku kalendarzowym.
Wobec powyższego Wójt Gminy Dynów w dniu 31 maja 2022 roku przedłożył Radzie Gminy Raport o stanie Gminy Dynów za rok 2021
W debacie nad Raportem o stanie Gminy Dynów za 2021 rok zabierają głos radni oraz mieszkańcy gminy.
Mieszkaniec, który chciałby zabrać głos w debacie zobowiązany jest złożyć pisemne zgłoszenie, poparte podpisami co najmniej 20 osób, do Przewodniczącego Rady Gminy Dynów. Zgodnie z ust. 8 art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym „Zgłoszenie składa się najpóźniej w dniu poprzedzającym dzień, na który zwołana została sesja, podczas której ma być przedstawiany raport o stanie gminy. Mieszkańcy są dopuszczani do głosu według kolejności otrzymania przez przewodniczącego rady zgłoszenia.” Liczba mieszkańców mających zabrać głos w debacie wynosi 15 chyba, że rada postanowi inaczej.
Sesja, na której zostanie przedstawiony raport o stanie Gminy Dynów odbędzie się w dniu 30 czerwca 2022 r. w związku z powyższym zgłoszenia będą przyjmowane do dnia 29 czerwca 2022 r. (środa), do godziny 15.00 w pok. 114 Urzędu Gminy Dynów, ul. Ks. J. Ożoga 28, 36-065 Dynów.
Formularz zgłoszenia do debaty dostępny jest poniżej, a także na stanowisku ds. obsługi Rady w pok. 114 Urzędu Gminy w Dynowie.
Przewodniczący Rady Gminy Dynów
/-/ Franciszek Pilip
Wytworzył | Zofia Kalawska |
---|---|
Data wytworzenia | 17 czerwca 2022 |
Opublikował w BIP | Zofia Kalawska |
Data opublikowania | 17 czerwca 2022 |
Data ostatniej aktualizacji | 29 czerwca 2022 |
Liczba wyświetleń | 22 views |