- Urząd Gminy Dynów - https://gminadynow.pl -

Zaproszenie do udziału w debacie na temat Raportu o stanie Gminy Dynów za 2021 rok.

Raport o stanie Gminy Dynów za 2021r.

ZGŁOSZENIA DO UDZIAŁU W DEBACIE NAD RAPORTEM O STANIE GMINY DYNÓW ZA 2021 ROK

Zgodnie z art. 28aa ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 559 z późn. zm.) Wójt co roku do dnia 31 maja, ma obowiązek przedstawić radzie gminy raport o stanie gminy, który podsumowuje jego działalność w poprzednim roku kalendarzowym.

Wobec powyższego Wójt Gminy Dynów w dniu 31 maja 2022 roku przedłożył Radzie Gminy Raport o stanie Gminy Dynów za rok 2021

W debacie nad Raportem o stanie Gminy Dynów za 2021 rok zabierają głos radni oraz mieszkańcy gminy.

Mieszkaniec, który chciałby zabrać głos w debacie zobowiązany jest złożyć pisemne zgłoszenie, poparte podpisami co najmniej 20 osób, do Przewodniczącego Rady Gminy Dynów. Zgodnie z ust. 8 art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym „Zgłoszenie składa się najpóźniej w dniu poprzedzającym dzień, na który zwołana została sesja, podczas której ma być przedstawiany raport o stanie gminy. Mieszkańcy są dopuszczani do głosu według kolejności otrzymania przez przewodniczącego rady zgłoszenia.” Liczba mieszkańców mających zabrać głos w debacie wynosi 15 chyba, że rada postanowi inaczej.

Sesja, na której zostanie przedstawiony raport o stanie Gminy Dynów odbędzie się w dniu 30 czerwca  2022 r. w związku z powyższym zgłoszenia będą przyjmowane do dnia 29 czerwca 2022 r. (środa), do godziny 15.00 w pok. 114 Urzędu Gminy Dynów, ul. Ks. J. Ożoga 28, 36-065 Dynów.

Formularz zgłoszenia do debaty dostępny jest poniżej, a także na stanowisku ds. obsługi Rady w pok. 114 Urzędu Gminy w Dynowie.

 Przewodniczący Rady Gminy Dynów

/-/ Franciszek Pilip