bip
epuap_logo
youtube_logo
facebook_logo
Powered by DaysPedia.com
142545
Pn, 9 listopada
DYNÓW Aktualna Pogoda
Rządowy program pomocy dzieciom i uczniom w formie zasiłku losowego na cele edukacyjne, pomocy uczniom w formie wyjazdów terapeutyczno-edukacyjnych oraz pomocy dzieciom i uczniom w formie zajęć opiekuńczych i zajęć terapeutyczno-edukacyjnych w latach 2025–2027

Rządowy program pomocy dzieciom i uczniom w formie zasiłku losowego na cele edukacyjne, pomocy uczniom w formie wyjazdów terapeutyczno-edukacyjnych oraz pomocy dzieciom i uczniom w formie zajęć opiekuńczych i zajęć terapeutyczno-edukacyjnych w latach 2025–2027

Kuratorium Oświaty w Rzeszowie uprzejmie przypomina, że trwa realizacja Rządowego programu pomocy dzieciom i uczniom w formie zasiłku losowego na...
Read More
Letnie spotkania informacyjne o KSeF. Bądź na bieżąco

Letnie spotkania informacyjne o KSeF. Bądź na bieżąco

Dyrektor Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie zaprasza przedsiębiorców, księgowych,doradców podatkowych oraz wszystkich zainteresowanych na serię bezpłatnych spotkańinformacyjnych w ramach cyklu...
Read More
Zwrot podatku akcyzowego 2025

Zwrot podatku akcyzowego 2025

Każdy ROLNIK, który chce odzyskać zwrot podatku akcyzowego zawartego w cenie oleju napędowego wykorzystanego do produkcji rolnej powinien:– w terminie...
Read More
Aktualny wykaz ośrodków środowiskowej opieki psychologicznej i psychoterapeutycznej dla dzieci i młodzieży na terenie województwa podkarpackiego

Aktualny wykaz ośrodków środowiskowej opieki psychologicznej i psychoterapeutycznej dla dzieci i młodzieży na terenie województwa podkarpackiego

https://www.nfz-rzeszow.pl/pacjenci/informacje/leczenie/osrodki-opieki-srodowiskowej Informujemy, że dostępny jest aktualny wykaz ośrodków środowiskowej opieki psychologicznej i psychoterapeutycznej dla dzieci i młodzieży na terenie województwa...
Read More
Spotkanie informacyjne dotyczące programu „Czyste Powietrze”

Spotkanie informacyjne dotyczące programu „Czyste Powietrze”

Zapraszamy wszystkie osoby zainteresowane uzyskaniem dotacji na wymianę źródła ciepła lub prac z zakresu termomodernizacji swojego domu jednorodzinnego do udziału...
Read More
XVII Sesja nadzwyczajna Rady Gminy Dynów – 16.07.2025r.

XVII Sesja nadzwyczajna Rady Gminy Dynów – 16.07.2025r.

                                                                  Szanowni Państwo, Działając na podstawie art. 20 ust. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym   (t.j....
Read More
Klaster Energii Pogórza Dynowskiego

Klaster Energii Pogórza Dynowskiego

Szanowni Państwo, z ogromną radością informujemy, że wniosek złożony przez DOEKO GROUP w imieniu Klastra Energii Pogórza Dynowskiego którego Gmina...
Read More
Sesja Rady Gminy Dynów – 27.06.2025r.( piątek)

Sesja Rady Gminy Dynów – 27.06.2025r.( piątek)

       Działając na podstawie art. 20 ust. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym   (t.j. Dz....
Read More
Informacja – 20 czerwca 2025r. Urząd Gminy nieczynny

Informacja – 20 czerwca 2025r. Urząd Gminy nieczynny

Informujemy, iż w piątek 20 czerwca 2025r. Urząd Gminy w Dynowie, będzie nieczynny. Zachęcamy do załatwienia pilnych spraw urzędowych w...
Read More
Zaproszenie na XV Sesję Rady Gminy Dynów – 11.06.2025r.

Zaproszenie na XV Sesję Rady Gminy Dynów – 11.06.2025r.

Działając na podstawie art. 20 ust. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym   (t.j. Dz. U. ...
Read More

Aktualności

CENTRALNA EWIDENCJA EMISYJNOŚCI BUDYNKÓW – OBOWIĄZEK SKŁADANIA DEKLARACJI OD 1 LIPCA 2021 R.

1 lipca 2021

Zgodnie z informacją Głównego Urzędu Nadzoru Budowlanego od 1 lipca w życie wchodzi obowiązek składania deklaracji w systemie Centralnej Ewidencji Emisyjności Budynków (CEEB). Właściciele nieruchomości będą musieli wskazać, z jakich źródeł ciepła korzystają. Jeśli nie dopełnią tego obowiązku, może zostać na nich nałożony mandat w wysokości 500 zł lub nawet grzywna 5000 zł.  Na podstawie ustawy z dnia 28 października 2020 […]

Czytaj dalej

Od 1 lipca br. obowiązują zmiany w programie Czyste Powietrze

30 czerwca 2021

NFOŚiGW przypomina, że zakup i montaż kotła na węgiel w ramach programu „Czyste Powietrze” będzie możliwy tylko do końca bieżącego roku. Oznacza to, że koszt będzie kwalifikowany pod warunkiem złożenia wniosku o dofinansowanie obejmującego swoim zakresem zakup i montaż kotła na węgiel do 31 grudnia 2021 r. (konieczne jest wystawienie faktury lub równoważnego dokumentu księgowego z datą do 31 grudnia 2021 r.). […]

Czytaj dalej



Dzień Dziecka w Gminie Dynów

24 czerwca 2021

Wójt Gminy Dynów zaprasza wszystkie dzieci na Międzygminny Dzień Dziecka 27 czerwca 2021 Stanica Wodna “Pod Dębiną” w Bachórzu

Czytaj dalej

Program „Dobry Start” na nowych zasadach

23 czerwca 2021

15 czerwca br. Rada Ministrów przyjęła projekt rozporządzenia Ministerstwa Rodziny i Polityki Społecznej zmieniającego zasady naboru wniosków do programu „Dobry Start” na rok szkolny 2021/2022.   Co się zmienia? Składanie wniosków będzie odbywać się tylko w formie elektronicznej, a obsługą w pełni zautomatyzowanego procesu zajmie się Zakład Ubezpieczeń Społecznych. Warto zaznaczyć, że dla rodziców, którzy do […]

Czytaj dalej

Poziom zaszczepienia mieszkańców Gminy Dynów

23 czerwca 2021

Do dziś w Gminie Dynów zaszczepiono 1994 osoby, z czego 1592 przyjęło już 2 pełne dawki szczepionki. Biorąc pod uwagę liczbę mieszkańców naszej gminy – 6836 osób, przekroczyliśmy dopiero nieznacznie próg 23% wyszczepialności. O odporności populacyjnej możemy mówić przy wyszczepialności sięgającej powyżej 60 %, dlatego wszystkie ręce na pokład! Im więcej osób przyjmie szczepionkę, tym […]

Czytaj dalej

Zmiana godzin urzędowania

22 czerwca 2021

 Szanowni Państwo Uprzejmie informujemy, że w związku z upałami, Urząd Gminy w Dynowie do odwołania jest czynny w godz. 7:00 – 13:00. Za utrudnienia przepraszamy. 

Czytaj dalej

Narodowy Spis Powszechny! Rachmistrzowie ruszają w teren!

22 czerwca 2021

Od 23 czerwca br. gminni rachmistrzowie spisowi nie tylko wykonują połączenia z numeru 22 828 88 88 ale również mogą  odwiedzać respondentów w domach. Do tej pory przeprowadzane były wyłącznie wywiady telefoniczne. Rachmistrz spisowy ma nadany oficjalny identyfikator wydany przez Wojewódzkie Biuro Spisowe zawierający imię i nazwisko,  numer, godło, informację o przetwarzaniu danych osobowych. Tożsamość rachmistrza można sprawdzić na infolinii spisowej pod numerem 22 279 […]

Czytaj dalej