Posted By
Zofia Kalawska
On
In
Aktualności |
No Comments
Działając na podstawie art. 20 ust. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1490 ) zwołuję na dzień 27 czerwca 2025 r.( piątek), XVI Sesję Rady Gminy Dynów na godz. 1500 w Sali Urzędu Gminy w Dynowie z następującym porządkiem obrad:
Otwarcie.
Stwierdzenie prawomocności obrad.
Przyjęcie porządku obrad.
„Raport o stanie Gminy Dynów – rok 2024” – rozpatrzenie i przeprowadzenie debaty nad raportem.
Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia Wójtowi Gminy Dynów wotum zaufania za 2024r.
Podjęcie uchwały w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu za 2024r. 1) Przedstawienie sprawozdania finansowego Gminy Dynów za 2024 wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu za rok 2024; 2) Przedstawienie Uchwały Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Rzeszowie w sprawie opinii o przedłożonym przez Wójta Gminy Dynów sprawozdaniu z wykonania budżetu za 2024rok;| 3) Przedstawienie Opinii Komisji Rewizyjnej w sprawie wykonania budżetu Gminy oraz sprawozdania finansowego za rok 2024;
7. Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia absolutorium dla Wójta Gminy Dynów z tytułu wykonania budżetu za 2024r. 1) Wniosek Komisji Rewizyjnej Rady Gminy Dynów w sprawie udzielenia absolutorium Wójtowi Gminy Dynów z tytułu wykonania budżetu Gminy Dynów za 2024 rok. 2) Opinia Regionalnej Izby Obrachunkowej w sprawie zaopiniowania wniosku Komisji Rewizyjnej Rady Gminy Dynów o udzielenie absolutorium Wójtowi Gmin y Dynów za 2024r. 8. Podjęcie uchwały w sprawie wprowadzenia zmian budżetu gminy na 2024 r. 9. Podjęcie uchwały w sprawie uchwalenia Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Dynów na lata 2024-2034. 10. Informacja, w sprawie Uchwały Nr IX/32/2025 Zgromadzenia Celowego Związku Gmin “Eko- Logiczni”z dnia 17 czerwca 2025r. 11. Wolne wnioski i zapytania. 12. Zamknięcie sesji.
Przewodniczący Rady Gminy Dynów
Tadeusz Pudysz
Informacja – 20 czerwca 2025r. Urząd Gminy nieczynny
Posted By
Zofia Kalawska
On
In
Aktualności |
No Comments
Informujemy, iż w piątek 20 czerwca 2025r. Urząd Gminy w Dynowie, będzie nieczynny.
Zachęcamy do załatwienia pilnych spraw urzędowych w dniach poprzedzających Boże Ciało.
Za utrudnienia przepraszamy!
Zaproszenie na XV Sesję Rady Gminy Dynów – 11.06.2025r.
Posted By
Zofia Kalawska
On
In
Aktualności |
No Comments
Działając na podstawie art. 20 ust. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 609 ) zwołuję na dzień 11 czerwca 2025 r., XV Sesję Rady Gminy Dynów na godz. 900 w Sali Urzędu Gminy w Dynowie z następującym porządkiem obrad:
Otwarcie
Stwierdzenie kworum
Podjęcie uchwały w sprawie wprowadzenia zmian budżetu gminy na 2025 r.,
Podjęcie uchwały w sprawie uchwalenia Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Dynów na lata 2025-2034.
Podjęcie uchwały w sprawie nabycia w drodze darowizny nieruchomości położonej w miejscowości Dylągowa
Podjęcie uchwały w sprawie nabycia w drodze darowizny nieruchomości położonej w miejscowości Dylągowa
Podjęcie uchwały w sprawie nabycia w drodze darowizny nieruchomości położonej w miejscowości Dylągowa
Sprawozdanie GOPS- Ocena Zasobów Pomocy Społecznej Gminy Dynów za 2024r.
Sprawozdanie Wójta z pracy w okresie międzysesyjnym.
Wnioski i zapytania.
Zamknięcie sesji
Przewodniczący Rady Gminy Dynów Tadeusz Pudysz
Nabór do Młodzieżowego Sejmiku Województwa Podkarpackiego
Posted By
Zofia Kalawska
On
In
Aktualności |
No Comments
Zarząd Województwa Podkarpackiego ogłasza nabór kandydatów na Delegatów Młodzieżowego Sejmiku Województwa Podkarpackiego III kadencji. To inicjatywa, która ma na celu zaangażowanie młodzieży w życie publiczne i samorządowe regionu oraz stworzenie przestrzeni do dialogu i współpracy z władzami województwa.
Młodzieżowy Sejmik Województwa Podkarpackiego będzie składał się z 33 delegatów reprezentujących pięć okręgów wyborczych, odpowiadających terytorialnie okręgom do Sejmiku Województwa Podkarpackiego. Kadencja Sejmiku potrwa dwa lata. Więcej informacji, a także formularz zgłoszeniowy znajduje się na stronie Sejmiku Województwa Podkarpackiego oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Województwa Podkarpackiego[1]
Bezpłatny transport w dniu wyborów Prezydenta RP – 1 czerwca 2025 r.
Posted By
Zofia Kalawska
On
In
Aktualności |
No Comments
Wójt Gminy Dynów informuje, że zgodnie z nowelizacją Ustawy z dnia5 stycznia 2011r. Kodeks wyborczy (t.j. Dz.U. z 2025r. poz.365), działając na podstawie art.37f tej ustawy, w dniu wyborów Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej zarządzonych na dzień 1czerwca 2025r. II tura zorganizowany zostanie bezpłatny gminny przewóz pasażerski dla wyborców ujętych w stałym obwodzie głosowania położonym na obszarze Gminy Dynów. W dniu wyborów kursować będą autobusy lub busy dowożące mieszkańców do lokali wyborczych, oznaczone tabliczką „TRANSPORT NA WYBORY”.
Ogłoszenie Wójta o rozpoczęciu konsultacji społecznych do projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla działki nr 5057 w obrębie Harta, gmina Dynów oraz projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla działek nr 989/1 i 989/3 w obrębie Łubno, gmina Dynów
Posted By
Zofia Kalawska
On
In
Aktualności |
No Comments
Konsultacje społeczne projektu dokumentu pn: „Strategia Rozwoju Ponadlokalnego Związku Gmin Turystycznych Pogórza Dynowskiego…
Posted By
Zofia Kalawska
On
In
Aktualności |
No Comments
Szanowni Państwo,
Zapraszamy mieszkańców gmin i powiatów Interesariuszy Strategii, lokalnych partnerów społeczno-gospodarczych oraz sąsiednie gminy i ich związki do udziału w konsultacjach społecznych projektu dokumentu pod nazwą: „Strategia Rozwoju Ponadlokalnego Związku Gmin Turystycznych Pogórza Dynowskiego na lata 2022-2030”, który zawiera projekty partnerskie.
Obszar geograficzny, którego dotyczy Strategia rozwoju ponadlokalnego tworzony jest przez gminy: Miasto i Gmina Dubiecko, Miasto i Gmina Jawornik Polski, Gmina Dynów, Gmina Nozdrzec, Gmina Krzywcza, Gmina Dydnia, Gmina Błażowa, Gmina Hyżne oraz Miasto Dynów.
Konsultacje odbywać się będą w terminie od dnia 16.05.2025 r. do dnia 20.06.2025 r. do godz. 00:00. Uwagi wynikające z procesu konsultacji zostaną rozpatrzone, a sprawozdanie z konsultacji zostanie podane do informacji publicznej na stronie: www.pogorzedynowskie.pl.
Szczegółowy plan i harmonogram konsultacji oraz dokumenty znajdziecie Państwo poniżej.
Informacja w sprawie wypłaty diet dla mężów zaufania
Posted By
Zofia Kalawska
On
In
Aktualności |
No Comments
Podczas wszystkich czynności komisji w dniu głosowania 18 maja 2025 r. w lokalu wyborczym mogą przebywać wyłącznie mężowie zaufania wyznaczeni przez pełnomocników komitetów wyborczych (lub osoby przez nich upoważnione), które zarejestrowały kandydatów w wyborach.
Mężowi zaufania wyznaczonemu do obwodowej komisji wyborczej przysługuje dieta w wysokości 40% zryczałtowanej diety członka obwodowej komisji wyborczej. Jest to kwota 200 zł w I turze i 150 zł w II turze głosowania.
Zgodnie z art. 103 aa § 2 Kodeksu Wyborczego tj.: Dieta wypłacana jest wyłącznie tym mężom zaufania, którzy obserwowali głosowanie przez co najmniej 5 godzin i obserwowali cały przebieg ustalania wyników głosowania do momentu podpisania protokołu głosowania zgodnie z art. 75 § 5. Oznacza to, iż nie ma możliwości, aby mąż zaufania wypełniający swoje obowiązki w 2 różnych obwodowych komisjach wyborczych podczas przebiegu głosowania otrzymał podwójną dietę. Powyższy zapis jasno reguluje, iż dieta może zostać wypłacona za obserwację CAŁEGO przebiegu ustalania wyników głosowania w obwodzie.
Przewodniczący obwodowej komisji wyborczej prowadzi ewidencję czasu przebywania mężów zaufania w lokalu wyborczym.
Przewodniczący obwodowej komisji wyborczej wydaje zaświadczenie tym mężom zaufania, którzy spełnili warunki, o których mowa w pkt 2. Po otrzymaniu zaświadczeń od mężów zaufania weryfikowana będzie zgodność z dokumentem ewidencji czasu pracy. Zaświadczenie sporządzane w dwóch egzemplarzach, z których jeden otrzymuje mąż zaufania, a drugi stanowi dokument z wyborów obwodowej komisji wyborczej. Mężowie zaufania powinni otrzymać zaświadczenia od Przewodniczących OKW w lokalu wyborczym; komisja otrzymała odpowiednie druki
Po zakończeniu głosowania celem otrzymania diety mąż zaufania powinien złożyć wniosek wraz z zaświadczeniem, w Sekretariacie Urzędu Gminy w Dynowie pok. 114, w godz. 7.00-15.00
Bezpłatny transport w dniu wyborów Prezydenta RP – 18 maja 2025 r.
Posted By
Zofia Kalawska
On
In
Aktualności |
No Comments
Wójt Gminy Dynów informuje, że zgodnie z nowelizacją Ustawy z dnia5 stycznia 2011r. Kodeks wyborczy (t.j. Dz.U. z 2025r. poz.365), działając na podstawie art.37f tej ustawy, w dniu wyborów Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej zarządzonych na dzień 18 maja 2025r. zorganizowany zostanie bezpłatny gminny przewóz pasażerski dla wyborców ujętych w stałym obwodzie głosowania położonym na obszarze Gminy Dynów.
Uprzejmie informujemy, że 2 maja 2025 r. (piątek) Urząd Gminy w Dynowie będzie nieczynny.
Zgodnie z Zarządzeniem nr 25/2025 Wójta Gminy Dynów z dnia 16.04.2025r. jest to dzień wolny w zamian za święto przypadające w sobotę, 3 maja (dzień ustawowo wolny od pracy).
Prosimy o zaplanowanie wizyt w urzędzie w innym, dogodnym terminie.
Dziękujemy za wyrozumiałość i życzymy spokojnego długiego weekendu!