
Działając na podstawie art. 20 ust. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 609 ) zwołuję na dzień 19 marca 2025 r., XIII Sesję Rady Gminy Dynów na godz. 10:00 w Sali Urzędu Gminy w Dynowie z następującym porządkiem obrad:
- Otwarcie
- Stwierdzenie kworum
- Podjęcie uchwały w sprawie wprowadzenia zmian budżetu gminy na 2025 r.,
- Podjęcie uchwały w sprawie Uchwalenia Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Dynów na lata 2025-2034.
- Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia diet dla Przewodniczącego oraz Radnych Gminy Dynów.
- Podjęcie uchwały zmieniającą uchwałę w sprawie ustalenia trybu udzielania i rozliczania dotacji dla publicznych i niepublicznych podmiotów oświatowych prowadzonych przez osoby prawne i fizyczne inne niż jednostka samorządu terytorialnego oraz trybu przeprowadzania kontroli prawidłowości pobierania i wykorzystania udzielonej dotacji.
- Podjęcie uchwały w sprawie „ Programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie Gminy Dynów w 2025 roku”.
- Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie porozumienia międzygminnego dotyczącego przekazania Gminie Hyżne zadań Gminy Dynów z zakresu organizacji publicznego transportu zbiorowego.
- Podjęcie uchwały w sprawie zwolnienia Zakładu Wodociągowo-Kanalizacyjnego i Gospodarki Mieszkaniowej w Dynowie z obowiązku wpłaty nadwyżki środków obrotowych za rok 2024 do budżetu Gminy Dynów.
- Sprawozdanie z realizacji zadań z zakresu pomocy społecznej za rok 2024 przez GOPS w Dynowie.
- Sprawozdanie z działalności zespołu interdyscyplinarnego w gminie Dynów za 2024 r.
- Sprawozdanie z realizacji zadań z zakresu wspierania rodziny i systemu pieczy zastępczej za 2024 r. w Gminie Dynów.
- Sprawozdanie Wójta z pracy w okresie międzysesyjnym.
- Wolne wnioski i zapytania.
- Zamknięcie sesji.
Przewodniczący Rady Gminy Dynów
Tadeusz Pudysz